FAQ

  • Bliver man mæt?

    Mængden af mad i dagens ret består af 500-600g. pr. person og varierer efter vægten på de forskellige råvarer. Ligeså gør det sig gældende med vores dagens salat som har en mængde mellem 150-250g. pr. person. Derudover vil der også være et pålægsfad med brød og smør til.

  • Er der nogle rabatter?

    Ved at abonnerer på vores faste frokostordning sparer du 20% ift. vores tilpassede ordning. Dvs. for kun 250 kr. om ugen kan du få din frokostordning leveret til din arbejdsplads.

  • Hvad med allergener?

    Vi tager forbehold for de mest almindelige allergener. Vi tager også hensyn til hvis du er vegetar, veganer, laktose eller glutenintolerant.

  • Betaler man forud eller bagud?

    Vi fakturaer bagud således at vi den sidste hverdag i måneden, kan lave en nøjagtig optælling af leveret frokoster.

  • Hvad hvis der leveres forkert?

    Der kan ske uheld og opstå kommunikationsfejl osv. Dette tager vi naturligvis meget alvorligt og derfor hvis det skulle ske, vil vi bestræbe os på at rette fejlen omgående. Man kan også kontakte os direkte på vores hovednummer.

  • Hvor mange kan man bestille til?

    Man skal minimum bestille til 10 kuverter af vores frokostordning. Derudover arbejder vi på at udvide vores kapacitet med den forventning om at vi ved udgangen af 2022, kan leverer frokost til op mod 1000 kuverter dagligt.

  • Bliver man mæt?

    Mængden af mad i dagens ret består af 500-600g. Varierer efter vægten på de forskellige råvarer. Ligeså gør det sig gældende med vores dagens salat som har en mængde mellem 150-250g.

  • Er der nogle rabatter?

    Ved at abonnerer på vores faste frokostordning sparer du 20% ift. vores tilpassede ordning. Dvs. for kun 250 kr. om ugen kan du få din frokostordning leveret til din arbejdsplads.

  • Hvad med allergiker?

    Vi tager forbehold for de mest almindelige allergener. Vi tager også hensyn til hvis du er vegetar, veganer, laktose eller glutenintolerant.

  • Betaler man forud eller bagud?

    Vi fakturaer bagud således at vi den sidste hverdag i måneden, kan lave en nøjagtig optælling af leveret frokostmåltider.

  • Hvad hvis der leveres forkert?

    Der kan ske uheld og opstå kommunikationsfejl osv. Dette tager vi naturligvis meget alvorligt og derfor hvis det skulle ske, vil vi bestræbe os på at rette fejlen omgående. Man kan også kontakte os direkte på vores hovednummer.

  • Hvor mange kan man bestille til?

    Man skal minimum bestille 10 styk af vores frokostmåltider. Derudover arbejder vi på at udvide vores kapacitet med den forventning om at vi ved udgangen af 2022, kan leverer frokost til op mod 1000 kuverter dagligt.

Følg med i vores madunivers

Emner

Priser

Abonnér på vores faste frokostordning for kun 50 kr. om dagen eller benyt vores bindingsfrie tilpassede løsning for 60 kr. Begge er eks. leveringsomkostninger.

Betaling

Når du abonnerer på vores faste frokostordning sender vi en faktura den sidste hverdag i måneden. Ved vores tilpassede ordning sender vi en faktura når ordren er leveret.

Levering

Vi leverer jeres frokost indenfor et aftalt tidsrum. Jeres frokost bliver pakket i termobokse mærket med virksomhedslabel og antal af dagens frokoster som er pakket til jer.

Bestilling

Hvis du ønsker et samarbejde med os, skal du udfylde vores kontaktformular her på hjemmesiden. Når du er oprettet i vores system har du kontakt direkte til vores køkken.

Reklamation

Der kan ske uheld og opstå kommunikationsfejl osv. Dette tager vi naturligvis alvorligt og derfor, hvis det skulle ske, vil vi bestræbe os på at rette fejlen omgående. Man kan også kontakte os direkte på vores hovednummer.

Ansvar

Vi har et ansvar for altid at leverer en god frokost til jer. Det sikre vi os med vores kompetente køkkenteam som hver dag brænder for at lave den perfekte frokost til jer. Derudover er kommunikationen mellem os og jer en vigtig faktor.

Binding

Der er en kort bindingsperiode på vores faste frokostordning som er løbende måned plus en måned. Vores tilpassede løsning er uden binding og du kan derfor bestille en levering med to dages varsel og afbestille med samme kriterier.

Afbestilling

Når du afbestiller en eller flere dage i dit abonnement, sørger vi for at trække det fra på din faktura. Hvis du ønsker at afbestille eller ændre i din tilpassede løsning, kan du gøre det op til to hverdage inden din bestilling bliver leveret.

Kontakt

    Andreas Nybo Saxskiold-Nørup

    Ejer af GoLunch